Interactieve sessies
Ook dit jaar organiseren we in twee ronden een aantal break-outs waarin het thema van de dag centraal staat. Integron zal je op een interactieve manier meenemen in hoe je gezamelijk focus aanbrengt en de gezichten dezelfde kant op krijgt. Daarnaast organiseren we samen met een aantal van onze opdrachtgevers hoe zij strategische veranderingen inzetten binnen hun organisatie. Onderaan deze pagina kun je je voorkeuren voor 2 van deze sessies aangeven.


Robin Radar: klantbeleving verankert in de strategie
In deze sessie nemen Marit Luijten van Integron en Marcel Verdonk van Robin Radar je mee in hoe een snelgroeiende organisatie klantbeleving structureel verankert in haar strategie. Aan de hand van sprekende voorbeelden wordt duidelijk hoe Robin Radar klantinzichten benut om te verbeteren, keuzes te maken en écht impact te realiseren. De sessie biedt een helder beeld van wat werkt in de praktijk – en wat juist niet. Daarnaast komt naar voren hoe visie, wendbaarheid en klantfeedback samen zorgen voor onderscheidend vermogen. Tot slot wordt vooruitgeblikt: hoe blijft Robin Radar in beweging en anticipeert het op nieuwe kansen in klantbeleving?

Driessen Groep: werkgeluk werkt!
Hoe ziet werkgeluk eruit in de praktijk, en waarom is het dé sleutel tot enthousiaste en betrokken medewerkers? In deze sessie introduceren Brenda van der Lee (Integron) en Sanne van Gestel (Driessen Groep) hun gedeelde visie op werkgeluk. Ze delen inzichten over het belang van werkgeluk, hoe je het versterkt binnen organisaties en welke impact het heeft op mensen en prestaties. Laat je inspireren door echte voorbeelden.

Keus Schoonmaak: van zichtbare medewerkers tot koersvaste keuzes
Hoe geef je als organisatie écht inhoud aan beloftes richting medewerkers en klanten? In deze inspirerende sessie nemen Dennis Went (Integron) en Jeroen Keus (Keus Schoonmaak) je mee in het verhaal van een schoonmaakorganisatie die beleving centraal stelt. Van zichtbare medewerkers tot koersvaste keuzes richting 2028: Keus verbindt belofte, profiel en praktijk. Ontdek hoe onderzoek, organisatieontwikkeling en helden in de organisatie samenkomen in een aanpak die werkt. Laat je inspireren en vertaal de inzichten direct naar je eigen organisatie tijdens het interactieve slot.”

Trigion: CX-onderzoek in een programma: de groeireis van Trigion
CX-onderzoek spannend? Niet bij Trigion. In deze sessie delen Bart Schilperoord (Trigion) en Raoul Tirtosentono (Integron) hoe het grootste beveiligingsbedrijf van Nederland CX heeft verankerd in een meerjarenprogramma. Je ontdekt hoe losse metingen zijn uitgegroeid tot een strategische aanpak met ruimte voor groei, balans tussen centrale sturing en lokaal eigenaarschap, en een duidelijke focus op impact. Laat je inspireren door deze praktijkcase vol keuzes, inzichten en ambities richting 2026 – en krijg een kijkje in een keuken waar nog volop gekookt wordt.”

OBEYA: Vergroot de executiekracht van je strategie en projecten
Plannen maken is vaak niet het probleem, maar de uitvoering wél. Strategieën blijven soms steken in goede intenties en projecten lopen vast door gebrek aan overzicht, focus of samenwerking. Hoe kun je de kloof tussen plan en actie overbruggen? Het antwoord: OBEYA en Visueel Management. In deze hands-on workshop leer je hoe je met OBEYA je strategie, processen en projecten visueel maakt. Dit helpt niet alleen om alles in één oogopslag te overzien, maar versterkt ook de samenwerking tussen teams en maakt het gemakkelijker om beslissingen te nemen op basis van feiten, niet aannames. OBEYA creëert een gestructureerd ritme van reflectie en actie, wat zorgt voor focus, eigenaarschap en echte voortgang. Wil jij de executiekracht van je plannen vergroten en de uitvoering echt verbeteren? Meld je aan voor deze praktische workshop en zet de eerste stap naar een effectievere uitvoering van je strategie!

Feedback 4ward
Hoe bepaal je samen wat écht belangrijk is en waar je mee begint na je medewerkersonderzoek? Tijdens deze break-out nemen we je in vogelvlucht mee door Feedback 4ward: onze workshop voor directies en MT’s. Je ervaart hoe we van data tot gedragen prioriteiten komen, discussies structureren en direct eerste acties uitzetten. Wil jij van feedback naar impact? Sluit aan!

CX-uitdagingen – en hoe jij ermee omgaat
Wat zijn de grootste obstakels voor klantbeleving in Nederland anno nu? In deze sessie deelt Benjamin de Mooij (Integron) de meest voorkomende CX-uitdagingen, gebaseerd op actuele inzichten en onderzoek. Maar daar blijft het niet bij: samen met vakgenoten reflecteer je op wat dit betekent voor jouw organisatie. Je spart over oplossingen, deelt ervaringen en gaat naar huis met praktische tips en tricks die je direct kunt toepassen. Een interactieve sessie vol herkenning, inspiratie en actie.
Hoe jouw leiderschap direct bijdraagt aan een betere medewerkersbeleving
In deze interactieve sessie ontdek je hoe jouw leiderschap direct bijdraagt aan een betere medewerkersbeleving. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, inzichten en een korte groepsopdracht ervaar je de kracht van klein gedrag met groot effect. Je reflecteert op je eigen rol en krijgt praktische handvatten mee. Verwacht energie, herkenning en inspiratie. En bovenal: actie voor morgen.
Geef je voorkeuren door
Je kunt deelnemen aan 2 sessies. Geef bij elke ronde je voorkeur door (Je kunt meerdere opties aanvinken). We streven ernaar iedereen in te delen naar voorkeur.



Bij Integron werken we iedere dag aan het geluk van mensen, dat is wat ons drijft. Want gelukkige mensen, zijn gelukkige medewerkers, zijn gelukkige klanten. En dat weten we zeker. Vanuit dertig jaar ervaring, data en vergelijkingsmateriaal.
Integron B.V. | K.P. van der Mandelelaan 90, 3062 MB Rotterdam | 010-4115966 | info@integron.nl | www.integron.nl