Geef hieronder alvast je voorkeuren door voor de interactieve sessies!
Laat je inspireren
Vrienden, klanten en medewerkers van Integron
Je neemt deel aan 3 break-outs die worden verzorgd door klanten (TKH, McDonald’s, Steinweg, ACV, 1nergiek en ALK), medewerkers (over Return on investment, continu verbeteren en jouw stip aan de Horizon) en vrienden (Team Heartbeats van Niek van den Adel, Houden van Klanten van Feike Cats en Tjeerd den Boer over leiderschap/Librije) van Integron.
Vrienden van Integron

Team Heartbeats
Veerkracht
Een koptelefoon, energieke oefeningen en inspirerende theorie staan centraal tijdens deze Fun & Veerkrachtsessie.
Aan de hand van de 5 onderdelen van veerkracht ontdek je waar jij energie van krijgt in je werk, hoe je meer positieve gedachten kunt creëren voor meer positieve gevoelens, wat het effect is van jouw sociale omgeving, hoe je beter kunt omgaan met verandering en hoe het gesteld staat met jouw fysieke gezondheid.
Tjeerd den Boer
De geheimen van de High Performance Cultuur “De Librije”
HPO lessen voor organisaties waar mensen het verschil moeten maken.
Tjeerd den Boer is al sinds 2006 betrokken bij het succes van de Librije. “Sterren haal je in de keuken maar je houdt met leiderschap”, zei Jonnie Boer toen hij zijn 3e ster haalde en schakelde de expertise in van Tjeerd. Samen hebben ze hun Boerenwijsheden gebundeld in een boek; Leiderschap met smaak of ook wel Boerenwijsheden genoemd. Uit nieuwsgierigheid naar een wetenschappelijk kader voor het succes is de HPO professor Andre de Waal gevraagd zijn theorie te lenen aan het boek en zijn meetlat voor HPO los te laten op De Librije.
De uitkomsten zijn de 5 take aways voor elke leider die werkt in een organisatie waar mensen het verschil moeten maken.


Feike Cats
Houden van Klanten – Verleuken
Werkgeluk of Werkgel(e)uk?
Waar zit het verschil? Wat kan je er mee bereiken? Feike Cats neemt je op zijn bekende, “eenvoudige” en humoristische wijze mee in de wereld en de kansen van Werkgeleuk.
Tevreden of enthousiaste Klanten?
Waar zit het verschil in en hoe kan je dat bereiken? Hoe kan je verwachtingen overtreffen als de Klant steeds meer vraagt? In deze spoedcursus enthousiaste Klanten kom je van alles te weten!
Medewerkers van Integron

Kay Sijbrandij en Benjamin de Mooij
Wat is jouw ROI op EX en CX?
Enthousiasme (e)NPS, gekoppeld aan retentie, intensiveren, verloop en verzuim zijn dé voorspellers van jouw organisatiegroei en succes!
De (e)NPS als graadmeter voor enthousiaste en terugkerende klanten en loyale medewerkers is een eerste winst, maar het koppelen van de (e)NPS aan financiële drivers als churn, marketingkosten, verloop en verzuim een belangrijke tweede.
Markus Huibrechtse
Continu verbeteren – focus op het doel en de oorzaak
Zoek jij mee naar de oorzaak achter het probleem? Laat je met 2 hands on werkvormen helpen. We laten de werkvormen los op een voorbeeldcasus, waarmee we jou een ervaring geven om mee te nemen naar jouw werkomgeving. Je zal daar effectiever verbeteren in de processen die vitaal zijn voor jouw klant en/of medewerker. Je leert direct welke plek Integron aan A3-verbetermanagement geeft in haar feedbackprogramma’s.


Quinty van Linden en Dennis Went
Zet jouw stip aan de horizon
Een energieke en inspirerende workshop die je helpt je organisatie te richten. Wij bieden voorbeelden uit de wereld om ons heen. Jullie helpen elkaar naar een scherpe formulering van jouw stip aan de horizon: voor wie maak jij welk verschil en wanneer heb je dit gehaald?
Klanten van Integron

De TKH business case door Egbert Engelfriet (Integron) samen met Marc Pannebakker (Intronics)
De impact van een goede klant- en werkbeleving op de performance van TKH
Integron en TKH werken al jaren samen op het gebied van klant- en werkbeleving. TKH is een beursgenoteerd technologie bedrijf dat wereldwijd in 28 landen opereert met meer dan 6000 medewerkers. Tijdens deze inspiratiesessie geeft Egbert Engelfriet een kijkje in de keuken van CX en EX binnen TKH. Ontdek welke impact een goede klant- en werkbeleving heeft op de performance van TKH en met welke onderwerpen je aan de slag moet om verloop- en verzuimcijfers laag te houden. Ook zal een van de genomineerde TKH bedrijven, Intronics, een korte toelichting geven waarom zij succesvol zijn op het gebied van EX & CX.
1nergiek
Hoe word je een TOPperformer op het gebied van EX (én CX)?
1nergiek is een middelgrote, landelijk werkzame, schoonmaakdienstverlener waar oprechte en bewezen succesvolle aandacht wordt gegeven aan medewerkers en opdrachtgevers. Dit zit in het DNA van de organisatie en daar wordt elke dag weer keihard aan gewerkt. Ze zijn niet voor niets al 3x genomineerd voor de MedewerkerBelevingAward, hebben deze ook 2x gewonnen en zijn ook dit jaar weer genomineerd


ACV
Hoe ACV klanten, medewerkers en bewoners enthousiasmeert
In de sessie van afvalinzamelaar ACV delen zij hun aanpak op het gebied van het enthousiasmeren van medewerkers, klanten en bewoners. Wat is hun strategie? In dit live interactieve interview vertelt Manager Klant en Beleid Edo Dokter je er meer over!
Steinweg
Impact maken met een goede follow-up van je medewerkersonderzoek
Steinweg en Integron werken sinds 2022 samen om de medewerker beleving te verbeteren onder haar ongeveer 1000 medewerkers in Nederland. Steinweg is een wereldwijd opererende onafhankelijke dienstverlener op het gebied van opslag, overslag, expeditie, bevrachting en andere aanverwante logistieke diensten voor grondstoffen. Medewerker onderzoek doen is de eerste stap, maar hoe zet je dit vervolgens om in meetbare resultaten?


ALK
Hoe werk je vanuit je missie naar een CX kompas voor de dagelijkse praktijk?
ALK is farmaceutisch bedrijf dat gespecialiseerd is in de ontwikkeling, productie en verkoop van allergie-immunotherapieën. Customer Experience is één van de belangrijkste pijlers van ALK. Mariska Scheffer, customer journey manager van ALK neemt je in de reis die zij maken om de beleving naar een hoger niveau te tillen.
McDonald’s
De exit survey binnen het medewerkerfeedbackprogramma van McDonald’s
Voor McDonald’s zijn onze medewerkers een van de belangrijkste schakels tussen onze gasten en het merk; zij brengen de merkbeleving bij onze gasten dagelijks tot leven. De beleving die zij onze gasten bieden is onlosmakelijk verbonden met de beleving die zij zélf van het merk en hun organisatie hebben. Om goed inzicht en begrip te krijgen over hun betrokkenheid en behoeften voeren wij geen jaarlijkse metingen uit maar geloven wij in een continue aanpak.

Geef je voorkeuren door
Je kunt deelnemen aan 3 sessies in 3 categorieën. Geef bij elke categorie je voorkeur door (Je kunt meerdere opties aanvinken). We streven ernaar iedereen in te delen in één sessie per categorie.



Dit is een evenement van:

K.P. van der Mandelelaan 90, 3062 MB Rotterdam
010-4115966 | info@integron.nl | www.integron.nl