Geef hieronder alvast je voorkeuren door voor de interactieve sessies!
Ook dit jaar organiseren we in twee ronden een aantal break-outs waarin het thema van de dag centraal staat. Integron zal je op een interactieve manier meenemen in hoe je gezamelijk focus aanbrengt en de gezichten dezelfde kant op krijgt. Daarnaast organiseren we samen met een aantal van onze opdrachtgevers hoe zij strategische veranderingen inzetten binnen hun organisatie. Onderaan deze pagina kun je je voorkeuren voor 2 van deze sessies aangeven.
Structureel opvolgen van medewerker feedback aan de hand van de a3-methodiek met Aboma
Robert Mentink, Integron & Jeroen Lammertse, Aboma
Opvolging van medewerkersonderzoek: Het verkrijgen van medewerkersfeedback is een goede eerste stap, maar het effectief opvolgen vergt meer. Hoe begin je hiermee? En nog belangrijker, hoe zorg je ervoor dat dit proces continu relevant blijft en uiteindelijk blijvende impact heeft? In deze case delen Aboma en Integron hun aanpak, waarbij de A3-methodiek centraal staat. Deze methodiek helpt bij het systematisch analyseren van oorzaken, formuleren van oplossingen en toewijzen van acties, waardoor continue verbetering binnen de organisatie wordt bevorderd.
Customer Experience-programma management: het Happy Customer programma van Repair Care
Benjamin de Mooij, Integron & Omar Abokanj, Repair Care
Het verkrijgen van klantfeedback is een goede eerste stap, maar het opzetten van een effectief CX-programma vergt meer. Hoe begin je hiermee? En nog belangrijker, hoe zorg je ervoor dat dit programma continu relevant blijft binnen de organisatie en uiteindelijk blijvende impact heeft? In deze case delen Repair Care en Integron hun aanpak in het ‘Happy Customer’ programma van Repair Care, waarin ze laten zien hoe zij dit realiseren.
Met Sakura de gezichten dezelfde kant op: van medewerkerbelofte richting implementatie
Dennis Went
Integron is trots op haar klant Sakura Finetek. Samen hebben ze een lange track record van het meten van medewerkerbeleving. Er zijn Beleving Awards gewonnen. De onderzoeken in 2022 wezen uit dat er betere tijden zijn geweest. De opvolging van het onderzoek verliep niet even succesvol in de verschillende organisatieonderdelen. Dat is een uitdaging voor elke organisatie. Bij Sakura Finetek boden we deze uitdaging het hoofd door eerst met het leidinggevend kader richting te kiezen en een vertaling te maken naar wat die richting van de organisatie, en met name henzelf vraagt. Kom in deze workshop voor inspratie over een medewerkerbelofte en de eerste stappen in de implementatie van een nieuwe EX-strategie; inclusief een verander-toolkit met handreikingen voor hun praktijk en waardevolle theorie.
De uitdagingen op Employee Experience in Nederland gespiegeld aan jouw organisatie
Robert en Brenda van Integron
In deze sessie behandelen we de grootste uitdagingen op het gebied van Employee Experience voor werkend Nederland. Tijdens de sessie maken we de koppeling naar deze uitdagingen richting jouw eigen organisatie en ga je met vakgenoten sparren over mogelijke oplossingen. Ook is het mogelijk om aanvullend een eigen uitdaging in te brengen. Je ontvangt dus concrete tips en tricks vanuit vakgenoten die te maken hebben met dezelfde (HR) uitdagingen!
De uitdagingen op Customer Experience in Nederland gespiegeld aan jouw organisatie
Benjamin en Marit van Integron
In deze sessie behandelen we de grootste uitdagingen op het gebied van Customer Experience in Nederland. Tijdens de sessie maken we de koppeling naar deze uitdagingen richting jouw eigen organisatie en ga je met vakgenoten sparren over mogelijke kansen en oplossingen. Je ontvangt dus concrete tips en tricks vanuit vakgenoten die te maken hebben met dezelfde (CX) uitdagingen!
CX en EX-programmamanagement – verbinden van mensen
Raoul en Elise van Integron
Het onderzoek naar klant- en medewerkerbeleving levert ontzettend waardevolle informatie en inzichten op. De NPS, de prioriteitenmatrix, de verdiepende cijfers per land, per bedrijfsonderdeel, per afdeling en/of per functiegroep. Je voelt de urgentie om er iets mee te doen, je wilt niet dat zomaar in een bureaula verdwijnt en tegelijkertijd weet je niet meteen waar je moet beginnen.
Integron is er voor je. Samen werken we – middels de programmadienstverlening van Integron – aan wat jij nodig hebt om echt impact te maken. Hoe de uitkomst van het onderzoek kan leiden tot het goede gesprek over de stip aan de horizon, het implementeren nieuwe CX of EX strategie en/of een praktische werkmodus van continue follow up en continue verbeteren. Klinkt allemaal wat ‘toolerig’, maar dat is alleen maar de weg ernaar toe. Het echte succes zit in het op de juiste manier verbinden van mensen.
Tijdens deze workshop onderga je een aantal van de werkvormen die horen bij de programmadienstverlening van Integron. Heb je zin om zelf te ervaren wat werkt om impact te maken? Schrijf je dan nu in.
Wat is er makkelijker: strategievorming of strategie implementatie?
Dennis en Markus van Integron
Laten we daar samen eens naar kijken. We delen Integron haar visie op gerichte verandering. We kijken naar het Outside In-model (Manning en Bodine) en vinden daar een basis in de theorie. Waarna we jullie in gesprek brengen en ‘aan de slag’ laten gaan. Het onderwerp van handelen? Jullie situatie in het licht van het model. Na deze workshop heb je een idee waar in jouw organisatie de kansen voor betere strategie implementatie te vinden zijn en welke eerste actie jou morgen al verder helpt!
Geef je voorkeuren door
Je kunt deelnemen aan 2 sessies. Geef bij elke ronde je voorkeur door (Je kunt meerdere opties aanvinken). We streven ernaar iedereen in te delen naar voorkeur.
Dit is een evenement van:
K.P. van der Mandelelaan 90, 3062 MB Rotterdam
010-4115966 | info@integron.nl | www.integron.nl